سریGALAXY S23 چه زمانی به بازار می‌آید.؟

شرکت سامسونگ معمولا دستگاه های پرچم دار خود را در ماه فوریه رونمایی می‌کند.با توجه به اینکه نمایشگاه MWC از دوشنبه ۲۷ فوریه ۲۰۲۳ الی پنجشنبه ۲ مارس ۲۰۲۳ برنامه ریزی شده است بنابراین سری GALAY S23 باید جمعه قبل از آن در ۲۴ فوریه ۲۰۲۳ رونمایی شود.

انتظار می رود سری GALAXY S23 همان قیمت اولیه مدل های قبلی خود را داشته باشد مگر اینکه چالش های جدیدی در برنامه تولید انبوه آن اتفاق بیفتد یا ممکن است سامسونگ تصمیم بگیرد که طراحی جدید و دوربین ۲۰۰ مگا پیکسلی قیمت بالاتر S23 ULTRA را منطقی جلوه دهد در جدول زیر مقایسه بین سه مدل سری GALAXY S23 را مشاهده می‌کنید.

سامسونگ S23 , S23 پلاس دارای صفحه نمایش LTPS هیبریدی هستند اما متاسفانه در نرخ تازه سازی فقط می‌تواند تا ۴۸ هرتز کاهش یابد که این مقدار در مدل اولترا از۱ هرتز تا ۱۲۰ هرتز متغیر است که باعث صرفه جویی در مصرف باتری می‌شود.ظرفیت باتری  مثل گذشته است و شرکت سامسونگ با استفاده از پردازنده اسنپدراگون ۸ نسل ۲ و تمرکز روی این پردازنده دنبال صرفه جویی در مصرف باتری است و بهترین عملکرد را در میان تمامی سری های گلکسی سری S تا کنون داشته است.

انتظار می‌رود بزرگترین ارتقای سخت افزاری که در S23 Ultra ارایه می شود سنسور دوربین اصلی ۲۰۰ مگاپیکسلی باشد که با سنسور  ISOCELL HP2    inch 1/1.3 و با پیکسل های 6/. میکرومتر و دیافراگم f/1.7 که برای قرار گرفتن در نور بیشتر بکار می رود.

سامسونگ به عنوان یک سازنده حافظه رم و چیپ های ذخیره سازی می‌تواند سری galaxy s23 را پوشش دهد و پیش بینی می‌شود در مدل اولترا از حافظه ۱۲۸ گیگابایتی خبری نباشد. در مدل های s23 , s23 پلاس ظرفیت های ۱۲۸ – ۲۵۶ گیگابایت و در s23 اولترا ظرفیت ۲۵۶ -۵۱۲ – و یک ترابایت انتظار می رود استفاده شود.

طبق گفته IceUniverse یکی از تغییرات مهمی که در S23Ultra اتفاق می افتد استفاده از نمایشگر ۴ طرف خمیده است که معروف به واترفال(آبشاری) است که به غیر از ظاهری زیبا فعلا مشخص نیست چه مزایایی را برای کاربران به ارمغان میآورد هم چنین گفته می‌شود دوربین سلفی به زیر صفحه نمایش خواهد رفت.در کا بر اسا پیش بینی ها S23ultra قرار است دستگاهی چشم نواز باشد.

admintaha
ارسال دیدگاه