اپل 7 سپتامبر آیفون 14 را رونمایی می‌کند

شرکت اپل  دعوت‌نامه‌ی رویداد جدید خود را که روز ۷ سپتامبر ۲۰۲۲ (۱۶ شهریور ۱۴۰۱) برگزار می‌شود برای رسانه‌ها ارسال کرد. در مراسم مورد انتظار اپل، نسل جدید آیفون به‌همراه نسل جدید اپل واچ معرفی خواهد شد. ارسال دعوت‌نامه‌ی اپل چندان برای‌مان غیرمنتظره نبود، چون افشاگران در هفته‌های اخیر تاریخ رونمایی محصولات جدید اپل را فاش کرده بودند. آیفون ۱۴ را رو نمایی می‌کند و انتظار می‌رود که تا اواخر همان ماه به فروشگاه ها برسد.به گفته افراد آگاه، شرکت اپل قصد دارد در 7 سپتامبر رویدادی را برای رونمایی از خط تولید آیفون 14 برگزار کند و آخرین نسخه محصولی را که بیش از نیمی از فروش این شرکت بزرگ را شامل می شود عرضه کند. آیفون‌های جدید فصل شلوغ محصولات پاییزی را آغاز می‌کنند که شامل چندین مک جدید، آی‌پدهای ارزان‌قیمت و رده بالا و سه مدل اپل واچ نیز می‌شود.

ایده‌ی دیگر، سیستم ارتباط ماهواره‌ای است. ستاره‌هایی که در دعوت‌نامه‌ی اپل دیده می‌شوند نیز این ایده را تقویت می‌کنند. برخی از شایعه‌ها اعلام کرده‌اند که نسل جدید آیفون مجهز به سیستم ارتباط ماهواره‌ای خواهد بود.اپل در دعوت‌نامه‌ی خود از شعار Far Out به معنی «معرکه» استفاده کرده است. این شعار نشان می‌دهد اپل قصد دارد تغییرات بزرگی در جدیدترین محصولاتش اعمال کند. تولیدکننده‌ی آیفون به بازی با کلمات در شعار رویدادهایش عادت دارد. Far Out همچنین ممکن است به استفاده از لنز تله‌فوتوی پرقدرت‌تر یا حالت تصویربرداری از ستاره‌ها در نسل جدید آیفون اشاره کند.

اپل محصول پرچمدار خود را در زمان ناپایداری برای صنعت به روز می کند. با توجه به اینکه مصرف کنندگان با تورم و اقتصاد متزلزل کنار می آیند، فروش گوشی های هوشمند شروع به افزایش کرده است اما به نظر می رسد اپل بهتر از همتایان خود عمل می کند: آیفون در سه ماهه گذشته فروش خوبی داشت و این شرکت به تامین کنندگان خود پیام داده است که کاهش تقاضا را پیش بینی نمی کند. همانطور که در عکس زیر مشخص است آیفون نیمی از فروش شرکت اپل را در بر می‌گیرد.

این شرکت معمولاً آیفون جدید را حدود یک هفته و نیم پس از رونمایی در فروشگاه ها عرضه می کند و انتظار می رود اپل امسال نیز به این الگو پایبند باشد. به برخی از کارمندان فروشگاه‌های خرده‌فروشی گفته شده است که خود را برای عرضه محصول جدید در 16 سپتامبر آماده کنند.این شرکت قصد دارد این رویداد را به صورت آنلاین پخش کند ( به جای برگزاری یک گردهمایی حضوری )با ادامه رویکردی که در آغاز همه‌گیری اتخاذ کرد. سخنگوی اپل از اظهار نظر درباره زمان برگزاری این رویداد خودداری کرد. با توجه به اینکه هنوز حدود دو هفته از این اعلامیه باقی مانده است، برنامه های این شرکت ممکن است تغییر کند، اما اپل معمولاً آخرین آیفون های خود را در نیمه اول سپتامبر رونمایی می کند و هم چنین این شرکت به کارکنان شرکت خود گفته است که باید سه روز در هفته از تاریخ 5 سپتامبر، دو روز قبل از اعلام محصول برنامه ریزی شده، به صورت حضوری کار کنند.

          iPhone 14 release date news: The latestآیفون 14 استاندارد شبیه به آیفون 13 خواهد بود، اگرچه این شرکت نسخه 5.4 اینچی “مینی” را حذف کرده و مدلی با صفحه نمایش 6.7 اینچی اضافه خواهد کرد. این اولین باری است که اپل یک آیفون غیرپرو با نمایشگری در این اندازه عرضه می کند.این شرکت در حال برنامه ریزی تغییرات بزرگ تری برای خط آیفون 14 پرو است. اپل بریدگی دوربین جلو معروف به ناچ را با یک حفره قرص شکل برای سنسورهای Face ID و یک ناحیه به اندازه سوراخ برای دوربین جایگزین خواهد کرد و این به کاربران فضای صفحه نمایش کمی بیشتری می دهد. این شرکت همچنین در حال اضافه کردن یک تراشه سریعتر به آیفون 14 پرو است. در همین حال، اپل تراشه A15 آیفون 13 را در مدل های معمولی آیفون 14 حفظ خواهد کرد. مهم ترین تغییرات آیفون 14 پرو مربوط به سیستم دوربین است که برای مصرف کنندگان کمی بزرگتر به نظر می رسد. مدل های پرو دارای یک دوربین ۴۸ مگاپیکسلی با زاویه دید عریض در کنار سنسورهای ۱۲ مگاپیکسلی اولتراواید و تله فوتو خواهند بود. اپل همچنین در حال برنامه ریزی برای بهبود ضبط ویدئو و عمر باتری است.امسال خبری از  سری مینی نیست و این شرکت در چهار مدل دستگاه های خود روانه بازار می کند.

آیا آیفون ۱۴ ارزش خرید دارد؟ - مجله‌ی آیفونچیاپل برای آخرین ساعت‌های اپل که با نام سری 8 شناخته می‌شود، ویژگی‌هایی برای سلامت زنان و سنسور دمای بدن اضافه می‌کند. ساعت استاندارد ظاهری شبیه به سری 7 خواهد داشت، اما یک مدل حرفه ای جدید به دنبال مصرف کنندگان اسپرت تر خواهد بود.این صفحه نمایش بزرگتر، قاب تیتانیومی مقاوم، ویژگی های جدید ردیابی تناسب اندام و عمر باتری بیشتر خواهد داشت. این شرکت همچنین در حال برنامه ریزی جدید اپل واچ SE، ساعت هوشمند ارزان قیمت خود، با تراشه سریعتر است.به گزارش بلومبرگ، اپل در حال کار بر روی یک آیپد ارزان قیمت به روز شده با تراشه A14 و پورت USB-C و همچنین مدل های جدید iPad Pro با تراشه های M2 برای اواخر سال جاری است. همچنین به دنبال راه اندازی مک های جدید قبل از پایان سال است زیرا روی نسخه های مک مینی و مک بوک پرو با پردازنده های مبتنی بر M2 کار می کند.

 

 

 

hamsayegi
ارسال دیدگاه